Nog 1,5 week voor vertrek - Reisverslag uit Spierdijk, Nederland van Iris Dol - WaarBenJij.nu Nog 1,5 week voor vertrek - Reisverslag uit Spierdijk, Nederland van Iris Dol - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 November 2015 | Nederland, Spierdijk

Jeetje wat gaat de tijd snel. In oktober nog niet wetende wat me te wachten stond op vakantie en nu al bijna klaar voor vertrek. Ik ga namelijk met 1,5 week al richting Curaçao. Nu het steeds dichterbij komt, wordt het ook steeds spannender. Ondanks de spanning heb ik er onwijs veel zin in!
Zal wel vreemd zijn, kerstmis vieren op het strand in de zon, ipv in de kou met een kerstboom. Ook oud en nieuw zal ik vieren in een hele andere omgeving, met andere mensen. Maar ook dan heb ik er weer een zonnetje bij, jullie misschien wel sneeuw.. Ook een nieuwjaarsduik in 25 graden water, ik ga dan ook eindelijk mee doen aan de nieuwjaarsduik! Ik denk dat iedereen het wel zou doen met zulke lekkere temperaturen.
Verder ga ik deze laatste 10 dagen genieten hier van alles wat echt Nederlands is.. De kou, kaas, mn vriendinnen, familie, ouders etc.

Ik hou jullie via deze blog op de hoogte over hoe het met mij gaat en wat ik er allemaal beleef! Ik hoop dat jullie mn blogs met plezier zullen gaan lezen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spierdijk

Iris

Actief sinds 20 Okt. 2015
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 1047

Voorgaande reizen:

08 December 2015 - 16 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: